مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی مشاغل و بنگاه‌های آسیب دیده در استان قزوین تا پنجم مردادماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 19 July 2020

 تمدید مهلت ثبت نام وام کرونا تا پنجم مرداد

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا تا پنجم مردادماه فرصت دارند که برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت در سامانه کارا ثبت نام کنند.

به گفته رضا گروسی، هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بنگاه‌های آسیب دیده قزوین بر اثر شیوع کرونا اختصاص یافته است که باید تا پایان مردادماه جذب شود.

وی اضافه کرد: این تسهیلات با بازپرداخت ۲ ساله و بهره بانکی ۱۲ درصد به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد و سه ماه دوره سکون و خواب دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:  تاکنون پنج هزار و ۳۴۳ پرونده دریافت تسهیلات کرونا با هشت هزار و ۹۴۶ اشتغالزایی برای دریافت واکم کرونایی به بانک‌ها معرفی شده اند.

گروسی اضافه کرد: میزان تسهیلات درخواستی این تعداد پرونده،  ۸۷ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان است  که تاکنون ۲ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان آن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار و تسهیلات، شناور است، گفت: اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی پرونده‌ها را به موقع بررسی نکرده و به بانک ارایه نکنند، این اعتبار از استان بر می‌گردد و استان‌های دیگر آن را جذب خواهند کرد.

منبع : صداوسیما

برچسب ها: وام ، کرونا ، وام کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار